středa 23. ledna 2013

Guru Miloš

Taky rádi stojíte venku, když je sníh a šílená zima? No, prosím pěkně, já to přímo miluji! A pan Zeman usoudil, že to miluje celé Česko. Nebo si jenom pan Renč chtěl natočit nějaký thriller? S posledním Zemanovým spotem se mu to povedlo. Takhle si představuje lágry v české kotlině po nástupu bonmotáře Miloše na Hrad?

Smutné. 



Pakliže patříte k těm, kteří zbožňují, když mohou být v davu, nevyčnívat a držet hubu a krok, pak jistě volte Zemana. Svým spotem ukázal, co si o lidech myslí. Sice mu někdo z marketingu poradil, aby neřekl to levicí milované sousloví "obyčejní lidé" a nahradil ho stravitelnějším "normální lidé", ale i tak nám Zeman naznačil, že to jediné o co nám v našich mizerných životech jde, jsou církevní restituce a daně. Neříkám, že mě obě věci nevytáčí, ale přijde mi stupidní na nich stavět tak prvoplánovou kampaň. 

Odsouzení lidí "z pražských salónů" je přinejmenším dojímavé. Ano, půlka Moraváků má Prahu s jejími tramvajemi a "přijdu dýl" plné zuby už roky, ale zajímalo by mě, kdo jsou lidé z pražských salónů? Víte, avantgardu a její salóny máme už dobrých devadesát let za sebou. A jestli těmi salóny Zeman myslí kavárny, tak jsem tedy přímo lev salónů! 

1 komentář:

  1. Děkuji za trefný článek! Vůbec jsem ten spot nezaregistroval a trochu z něj jde strach! Jinak ten komentář je nejpopulstičtější věc od oné Paroubkovy kampaně s "obyčejnými lidmi".

    OdpovědětVymazat